luni, 19 decembrie 2011

Leapsa...

1. Imi poti spune:
Cally

2. Mi-ar place sa ma numesc:
Imi place numele meu...

3. Dac-as fi un personaj de carte as fi:
Habar n-am...

4. Melodia mea preferata este:
Am mai multe...

5. Ziua preferata a saptamanii e:
Sambata ...

6. Mi-e dor de:
Vacanta

7. Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe:
Leonardo Dicaprio

8. Urasc scoala pentru ca:
Ai o gramada de invatat...

9. Imi place scoala pentru ca:
Exista pauza...si unii colegi suuper de treaba...si mai sunt si unele ore dragute...

10. Culoarea mea preferata e:
Roz...nu ala tipator...

11. Partea preferata a zilei pentru mine e:
Seara...cand nu fac teme...

12. Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri?
Vampiri...aia nu sunt verzi...

13. Mi-ar placea sa locuiesc:
In L.A....sau oriunde in America...

14. Azi sunt fericit pentru ca:
Nu am teme...

15. A fost un cosmar sa vad:
Multe...

 16. As vrea sa:
Dorm maine pana la 12 dar nu e posibil...

17. Mi-ar placea sa existe:
Vampirii...mai ales daca ar fi de aia draguti...daca nu ii vad in filme...
Super-eroii...

18. As vrea sa lucrez in domeniul:
Medicina cred...

19. Daca as avea o putere ar fi:
Sa zbor...desi mi-e frica de inaltime...probabil asa mi-as da greata...

20. Imi place numele:
Sophie...

21. Cred ca prietenii adevarati sunt cei care:
Nu te barfesc...te ajuta la greu...si sunt de treaba...si cinstiti

22. Citatul meu preferat este:
Nu cred ca am unul...

23. Cred ca cel mai frumos sentiment e:
Fericirea...Dragostea...

24. As vrea sa pot:
Saaa....


25. Viata e frumoasa pentru ca:
Daca esti norocos ai o viata frumoasa...daca nu...soarta...dar...viata e frumoasa pentru fiecare in alt fel...

26. Planul meu secret e sa:
Nu am unul inca...

27. Imi place serialul:
Ghost Whisperer...
Shake it up....
Am multe...

28. As vrea sa scriu despre:
...

29. Vreau sa iti spun ca:
De ce as vreau sa iti spun ceva...?

30. Cum ti s-a parut acest chestionar? Ce ai vrea sa ii mai pui?
Dragut...e ok asa cum e...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu