sâmbătă, 31 decembrie 2011

Chestii funny din 2011....

La inceputul anului am mers intr-o excursie ...aia la opera...Si pe langa ce s-a intamplat la opera(mai multe detalii gasesti la pagina ,,Traznai de pe la scoala,,)si ce am mai scris de prin mall...dar ce nu am mai scris e ca in mall noi incerca sa vedem haine si gaseam multe frumoase,dar acre poate erau prea mari,poate nu gaseai marimea sau erau pentru copii mici...Si eu la orice haina care imi placea ziceam:Ce smekera ii...sau orice cu ,,smeker,,..la un moment dat Sory se enerveaza si zice nervoasa:Tu Cally...deci...nu mai zice smeker ..Eu:bine...ea:promiti...Eu:ok...Si mergem si mergem si eu vad o haina foarte frumoasa si fugim toate spre ea si eu:Ce sme...si se uita Sory la mine nervoasa...eu..Ce smedragut ii!!...
Si dupa cand am ajuns acasa dupa bataia cu perne si mi-am vazut freza...Nu mai puteam de ras...deci ziceai ca am picat din aion de-a dreptul...
Dupa excursie deja am trecut pe a-7-a...adica a mai fost putin pana in vara si dupa in a-7-a...
A-7-A...Pai dupa cum am mai scris o gramada de avioane,aruncat dupa profesoare cu bilute de hartie si strigat dupa profa de chimie :HUAAA...nu prea au mai fost...a-7-a de abia a inceput si pana acum am scris cam toate  lucrurile funny...deci daca intrati la ,,Traznai de pe la scoala,, veti vedea mai multe ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu