luni, 5 decembrie 2011

Primul meu smartphone!!

BIGHEARTDIARY
Ieri mi-am luat primul meu smartphone...e un LG Optimus Sol...si mie imi place suuper tare...
Culoare ..pai e negru...desi pe spate nu e asa de negru...pe spate mai degraba e un gri mai  inchis...
Si ce mi place muult la el e ca la camera are si camera in fata ...si pe langa ca practic e un webcam pentru messenger,skype...imi pot face poze mie si sa ma vad...ceea ce tare ador...
Desi inca nu stiu de ce nu merge netul la el voi merge azi acolo ca sa mi-l bage odata fiindca de abia astept sa descarc de pe Android Market jocuri...mai ales Angry Birds daca il gasesc...
Si sa nu uit ..ador cum imi suna telefonul...e o piesa din telefon fiindca pana acum nu am apucat sa descarc piese...dar oricum si dupa ce imi pun mai multe piese cred ca tot melodia asta va ramane ceva timp...pana ma plictisesc de ea...

4 comentarii:

  1. buna Cally :)
    am comandat si eu un Lg Optimus Sol la Vodafone si, pana imi vine. spune-mi si mie cum iti pare acest telefon ? cat te tine bateria ? ce altceva imi poti spune ca ai observat la el ?
    merci frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. E o alegere destul de buna...bateria tine cam putin ce-i drept,dar daca nu te joci prea mult pe el si de astea tine...eu mi-l incarc in fiecare seara pentru a fi sigura...Camera e super,iar netul e foarte rapid...doar ca eu la inceput am avut niste probleme cu netul insa m-am dus la Vodafone si mi l-a reparat foarte simplu in cateva minute... Este destul de rezistent,eu l-am scapat pe gresie si era fara husa si totusi nu a patit nimic...pana acum nu are nicio zgarietura... Eu zic ca e o alegere super-buna pentru un smartphone...Sper sa ai noroc la el!!

    RăspundețiȘtergere
  3. saru'mana, Cally pentru infrmatii. iti doresc un an minunat, sa ai inspiratie pe blog si tinem legatura pe aici. ok ;)

    RăspundețiȘtergere