vineri, 9 decembrie 2011

Chimie ,,codata,,

hopes, dreams, everything.
La chimie nu demult am trecut de sistemul periodic al elementelor si nu stiu daca stiti dar acolo sunt o gramada de grupe si ne-a dat sa le invatam cele primare(sunt 8) asa ca noi am descoperit sau am inventat niste propozitii funny ca sa ne dam seama cam cum sunt...Daca inca nu ai trecut de sistemul asta naspa uite poeziile care sper sa le ajute:
la grupa 1 A:este ceva propozitie cu ceas si rubine dar asta am uitat-o,insa noi am inventat una din care nu se prea intelege multe insa asta e: Lili n-are kilograme de rubine ca sa plece in Franta
la grupa 2 A : Behaie magarul casa sare bara rapid
la grupa 3 A: Baba alearga gaina in Titanic(asta e invenatata de noi)
la grupa 4 A:Carina si  Georgi sunt in pubela.
grupa 5 A: Nenea pleaca astazi sau sambata in Bistrita
Faltering Birdla grupa 6 A:O seniora seniorita te pocnesc
la grupa 7 A:Feru calca bradul in atlantic(Feru-asa ii zicem noi la profa de chimie)
la grupa 8 A:Nelu arunca krucea lui Xenon in rinocer(sau Nenea ara krasma xeroxand ratonul )
Astea sunt grupele primare si sper ca o sa va ajute propozitiile daca nu o sa retineti toate simbolurile alea si ca sa va dat seama mai repede de simboluri vi le-am subliniat iar daca mai aveti propozitii haioase sa le scrieti la comentarii...Mult mult succes la invatat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu