marți, 10 aprilie 2012

Accesorii ieftine si handmade!

Cum vine pastele am inceput si noi sa facem curat prin camere ...Cand ajung la mine in camera gasesc niste conuri de pin luate de Luni ,cand am fost in padure...
Tot ma gandeam ce sa fac cu ele...si cand mi-a venit o idee...Si din micul con am facut un lantisor super colorat si dragut...CUM?...Pai simplu l-am pictat cu lac de unghii de diferite culori(portocaliu,roz,galben,albastru,mov,negru,alb...etc) si dupa ce s-a uscat cat de cat i-am pus ata mai groasa si dupa l-am mai retusat putin si l-am pus din nou la uscat pe candelabru...Stiu ...ciudat...dar e un mod bun de a usca bijuteriile ...Si uite cum a iesit:

De asemenea,pe langa acele conuri am gasit intr-un dulap si 2 chei vechi ...Dupa ideea unei colege de-ale mele,Cariii, le-am pictat cu lacul in diferite modele...

 Asa arata o cheie...pe o parte e cu dungi pe alta cu bulinute!

Si asta e cealalta...e muult mai colorata si si ea a iesit  bine.  Asa a facut-o colega mea si arata suuper bine daca o porti. 
De asemenea ,poti sa incerci si alte modele,cum ar fi curcubeu,sau sa faci floricele sau tot felul de modele ,insa oricum ar fi fii mandra de munca ta!

Pozele nu au iesit prea bine deoarece inca nu erau foarte uscate cheile si mi-a fost frica sa nu le stric ,insa eu sper ca v-ati facut cat de cat o idee si puteti sa o puneti in practica cat mai repede,de asemenea o sa incerc sa mai vin cu cateva idei de accesorii ca sa fiti frumoase de Paste!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu