sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Am mers la Twilight!!

Aseara am mers la twilight si  a fost suuuper...numai ca  desi am mers cu o ora si inainte de film nu mai erau doar cateva locuri in primele randuri asa ca s-a vazut mai prost insa a fost suuuper tare!!...asa plina sala nu am vazut in viata mea...am mers mai demult la un film si eram numai eu,vara mea si doua persoane si m-am socat insa asa mare coada la bilete nu am vazut in veci...si dupa noi la 22:30 sau la 22:00 a inceput iarasi si si atunci a fost plin...deci daca vreti sa mergeti la film eu zic sa va rezervati de acasa pentru a nu avea o surpriza...Iar daca nu aveti cinema in oras...mare pacat...insa in 25 noiembrie apare si pe net...si atunci si eu o sa il vad inca odata si iar si iar fiind ca e super!...Dar cand s-a terminat a fost destul de naspa fiindca trebuie sa astepti iar cateva luni bune pana la partea a-2-a ...Dar oricum VIZIONARE PLACUTA!!...
Si nu uita de popcorn!!...☺☻☺

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu