sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Am inceput sa scriu o carte!

Dear Diary.. by *Imaginary-10
Cam de 3 zile am inceput sa scriu o carte....insa inca nici nu stiu cum sa scriu introducerea,desi am inceput sa scriu cartea...oricum ...o las introducerea la sfarsit ...Si dupa ce prinde contur o sa rog niste prieteni sa o citeasca si sa vad ce zic...daca le place ...am noroc...si daca nu...nu sunt o scriitoare buna...si nu m-as supara...Si daca le place probabil o sa public si pe blog ...desi inca nu m-am hotarat?..sa o fac pe calcultaor,sau de mana..desi am inceput sa fac pe un fel de caiet am facut coperta noua si tot...insa oricum vreau sa fie mai multe volume...
Si daca deja ati scris carte sau doar jurnale pe calculator si ati facut si coperta..va rog idei cum se face...fiindca sincer...habar nam...defapt am o idee...dar pana o pun in practica mai greu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu