joi, 1 septembrie 2011

Machiaj ...pe perete...

La mine in  camera aveam un suport...si odata nu stiu exact cum...dar a picat...si cum era lipit s-a dus si o parte din vopsea...asa ca arata urat...Si ieri am zis ca sa nu il las asa ca nu e foarte dragut...asa ca am facut in locul lor niste ochisori si mai jos o gura,insa cum nu puteam merge cu mult mai jos fata nu a semanat nici decum cu o fata zanbareata,asa ca i-am facut antene si aripi...si a iesit un fluture super mare ,insa inca nu l-am terminat de desenat pe aripi fiindca m-am apucat tarziu...Dra oricum arata frumos si nici ca nu se mai vede acele pete mici si urate...Si ce e si mai frumos e ca nu trebuie sa investesti nici un ban...doar putin timp...Fiindca eu am desenat cu creioane colorate simple...
Daca ai o camera pe care ti-o stie toata lumea poti sa iti faci ceva dragut,de exemplu daca te descurci bine la desen poti face o pereche de tenisi...sau ceva ce te reprezinta...Si ca sa arate si mai super poti sa pui o rama in jurul desenului...Si si pe aia poti sa o confectionez doar tu din niste lemne de la bunici...
Call Me CrazySi ca sa fie mai amuzant poti sa chemi si niste prieteni,nu doar ca va fi distractiv,dar va iesi cred eu si mai frumos,fiindca vor fii mai multe stiluri de desen...
Dar nu uita, intreaba parintii !!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu