miercuri, 14 septembrie 2011

Imi doresc sa fie un vis urat!!

Valse de Melody

Da ...imi cam doresc ca scoala asta care o inceput asa...pe nepregatite sa fie doar un cosmar si cam atat...imi doresc sa ma trezesc dimineata si sa fie ultima zii de scoala...
De ce o urasc atat?...Pai ...in primul rand ...E scoala...si in plus ni sau schimbat tare multi profesori...Adica pe langa bio si ed. fizica ni s-a schimbat si aia de mate...Si asta care a venit nu ca nu imi place...da parca e tare tanara ...si buna...adica nu o auzi urland,cand o intrat in clasa Razvi o facut o mica gafa..da pentru asta nu o zis nimic...poate  ca ne intelege fiindca nu demult o fost si ea pe bancile scolii...nici macar teme nu ne da multe si cealalta ne dadea 3 la o tema nefacuta...iar asta nici la 3 teme nu ne da 3......Oricum toate chestiile astea bune...sunt prea bune si as vrea sa facem o saptamana cu profa asta,si una cu cealalta...fiindca mi-e dor deja de povestiile doamnei profesoare,sau de colierele facute de fiica ei...
Si nah...desi tot ce am zis mai sus sunt dragute...e visul oricariu elev sa aiba o profa care sa nu strige...da cand o ai...parca te plictiseste...
Nu stiu...poate inca nu m-am invatat cu ea...dar oricand o sa ne fie dor de doamna profesoara!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu