joi, 28 aprilie 2011

O chestie destul de funny...

Nu prea mai stiam ce sa scriu pe blog deci am inceput sa intru si pe alte bloguri si etc...am ajuns la http://chinezu.eu/ unde era o intrebare ,,ce sa scrii pe blog,, am citit si spunea ca daca nu ai ce sa scrii sa mergi 7 pasi si sa veZi unde ajungi,iar acum sa povestesti despre locul ala...Deci sa incep:P...
In primul rand,nu sunt acasa:)...sunt in biroul parintilor mei ...ma rog...deci drept in fata este geamul,cerul-destul de senin(desi cred ca va ploua)...copacii sunt inalti ,iar cele mai inalte ramuri sunt miscate de vant. Parcarea-pai...ce sa zic...e cu masini...Iar fabrica  vecina  sta tot acolo...
Daca ma uit in stanga vad biroul lui mami si un calculator...
Daca ma uit in dreapta vad rafturi cu produsele fabricate:)...
Si cam atat...
Defapt cred ca daca facem 7 pasi mari picam pe geam...(noroc ca e la parter si am mai sarit pe geamul ala...)...Oricum...e o chestie banala....dar am incercat-o:P...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu