duminică, 2 decembrie 2012

I'm BACK !!!

lalindavida
                             
De mult,mult timp am tot zis ca intr-o zi o sa imi fac timp si o sa reintru pe blog si in sfarsit , cu mini-vacanta asta pentru noi ( hahaha !! ) mi-am facut timp. Timp pentru tot :sa stau in pat pana ma satur de privit micul ecran , de citit reviste peste reviste ,si de vazut tot din ele ce mai e la moda . Dar , cu toate astea, tot nu am timp de blog . Blogul pe care nu acu mult timp il adoram ,iubeam sa scriu  chiar daca stiam ca cei care le place blogul cu adevarat nu sunt multi . Oricum mie imi placea asta , imi placea sa scriu , si inca imi mai place. De aia m-am decis ca de acum sa incep sa rescriu ... Un mic jurnal mai putin confidential cu sfaturi , chestii funny , dar si ce mai e la moda in aceasta iarna ...
                                                     So ,  I'M BACK !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu