joi, 31 mai 2012

Cea mai naspa experienta...

Azi,Joi, noi avem educatie fizica ultima ora ...si mam schimbat intr-un tricou larg...mai ales ca e destul de cald si e SPORT ...si cum am avut ultima ora ce am zis...nu ma mai schimb...merg acasa si ma schimb acolo...Inafara de faptul ca mi-am uitat o vesta acolo,dupa ce a venit mama  dupa mine trebuia sa mergem in supermarket....Si clar,nu mai aveam ce sa fac..unde sa ma schimb ca ma vedeau toti de la scoala...asa ca m-am lasat  asa cu tricoul ala laaaarg si pe deasupra ....de baieti...Si ajungem in magazin si il vad pe unu exact cu tricou ca si a meu...Am ramas socata...Ma gandeam :Doamne,cu ce ti-am gresit...Dar am zis ca poate a fost o coincidenta pe moment si nu il mai vad...Cand ma linistesc il vad iarasi ma intorc repedesi astept sa treaca pe langa mine...si ca si cum se intampla MEREU tot la 2 pasi era acolo pe alt raion...si chiar daca pana la urma a vazut ca eram cu acelasi tricou ca el...m-am obisnuit pana la urma si in plus,aveam de carat niste cumparaturi,asa ca tricoul nu s-a mai observat.
Sincera...acum pe sfarsit de luna a fost tare tare jenant...insa cum e vorba aia:Mi-a trece pana m-oi  marita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu