duminică, 26 februarie 2012

Martisoare!!!

                                      lessons in romance..
Martisoare!...ador cuvantul asa...Sincera sa fiu imi inspira intr-un fel sau altul bucurie... si sa nu uitam PRIMAVARA!...Mai peste tot sunt targuri de martisoare...ceea ce ma bucura...cam de cand m-am saturat de zapada mi-am dorit momentele astea sperand ca  sa fie cald si bine...
Ei bine chiar daca chiar nu tot a iesit(nu e cald si bine ☹) ...e ok...adica martisoarele in felul lor aduc cate ceva fericit in vietile noastre!
Sweet Stuff Candy Trinkets and Treasures Charm by athinalabellaSi eu zic ca ,chiar daca anii trecuti poate nu ai investit atat de mult intr-un martisor de data asta sa iti cumperi ceva dragut,care chiar daca nu e cel mai ieftin de pe acolo ,eu zic ca merita...si e si mai dragut daca e HANDMADE!...asa o sa fie unic si facut cu muuulta dragoste pentru tine...
Alege unul colorat,pe gustul tau care sa te faca sa zambesti cand te uiti la el,si sa il admire toti prietenii!
Mult suucces la gasirea martisorului PERFECT!
                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu